تجهیزات پارکینگ آرن

تابلو و علائم ترافیکی

تابلو و علائم ترافیکی در تجهیزات ایمنی هستند که در مسیرها و معابر گوناگون مانند جاده ها و بزرگراه ها نصب میشوند که این تجهیزات میتوانند با نقش هدایت گر و هشدار دهنده خود در ایمنی خودروها نقش مهمی را ایفا کنند. تابلو ترافیکی و علائم از جمله تجهیزاتی هستند که بدین منظور مورد استفاده قرار میگیرند و امروزه کاربرد بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند. تابلو ترافیکی و علائم به انواع مختلفی دسته بندی میشوند که هر یک به نوعی میتوانند هدایت و همچنین هشدارهای لازم و کافی را به رانندگان داده و از ایجاد حوادث گوناگون جلوگیری به عمل آورند.  تابلو ترافیکی و علائم ترافیکی را باید بر اساس نیاز و شرایط خود خریداری کنید و نمیتوان تابلوهایی که تناسب لازم با شرایط را ندارند مورد استفاده قرار داد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی

گفتنی است که هر یک از انواع مورد نظر، کارایی های خاصی را داشته و برای یک سری از مکان ها مورد کاربرد واقع می شوند. امروزه با توجه به گسترش شهر نشینی و به طبع آن استفاده از انواع ماشین آلات سبک و سنگین انسان ها مجبور به استفاده از تابلو ترافيکي و علائم ايمني در سطح شهر های خود هستند تا بتوانند به این وسیله نظم و انظباط نسبی ای را در سطح شهر ها ایجاد کنند . گروه تولیدی آرن پارکینگ با تولید و فروش با کیفیت ترین و مقاوم ترین تابلوهای رانندگی توانسته است نیاز شهری به حذف و کنترل ترافیک پاسخگو باشد . در هر کجای ایران که هستید می توانید محصولات ما را به راحتی خریداری نموده و از کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این شرکت بهره مند شوید. 

تابلو راهنمایی ورانندگی

تابلوهای آگاهی دهنده اخطاری و اخباری

تابلو‌های آگاهی دهنده یا اخباری نیز به تابلو‌هایی میگویند که دارای توصیه‌های عمومی هستند و در رنگ های سفید، سبز، قهوه‌ای، زرد، آبی و به شکل‌های مثلث، دایره، مستطیل، مربع و یا ۵ ضلعی به تناسب نیاز نصب می‌شوند و پیام را به صورت تصویر یا نوشته نشان می‌دهند.

گفتنی است؛ تابلو‌های آگاهی دهنده یا اخباری به ۲ دسته آگاهی دهنده دستوری و آگاهی دهنده غیر دستوری تقسیم می‌شوند.

تبعیت از تابلو‌های آگاهی دهنده دستوری الزامی است و در صورتی که رانندگان وسایل نقلیه به آن توجه نکنند، مرتکب خلاف و نقص قانون می‌شوند.

تابلو‌های آگاهی دهنده غیر دستوری نیز تابلو‌هایی هستند که رانندگان را جهت دسترسی به مسیر مورد نیاز و یا سایر احتیاجات دیگر راهنمایی میکنند.

تبعیت از این تابلوها الزامی بوده و در صورت عدم توجه، راننده مرتکب تخلف و نقض قانون می شود. به طور مثال تابلوهای خیابان یک طرفه، جهت نما، تعیین مسیر و حداقل سرعت از این دسته اند.

تابلوهایی هستند که رانندگان را جهت دسترسی به مسیرهای مورد نیاز و یا سایر احتیاجات دیگر راهنمایی می کنند. اگر از دسته متقاضیان خرید تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی می باشید تا آن ها را بنا بر شغل یا مکانی که این تابلو ها باید در آن نصب شوند، مورد استفاده قرار دهید، می توانید از گروه تولیدی آرن پارکینگ که فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی را به مشتریان مختلف با قیمتی مناسب تر از قیمت بازار به انجام می رساند، این ابزار ضروری را مورد تهیه قرار دهید. انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی که در زمینه های مختلف مربوط به رانندگی به کار می آیند و راهنمایی های واضحی را ارائه می کنند، از انواع مختلفی از لحاظ جنس و قیمت و یا شکل ظاهری تشکیل یافته اند.
تابلوهای راهنمای و رانندگی اخباری
تابلو های اخطاری یا آگاهی دهنده

تابلوهای راهنمای مسیر

تابلوهای راهنمای مسیر به منظور فراهم کردن اطلاعات لازم برای شهروندان در هنگام انتخاب مسیر، انواع تابلو راهنمای مسیر یا تابلو هدایت مسیر به عنوان یک جز مکمل در کنار طراحی اصولی جاده ها بسیار لازم و ضروری است ، که از آنها در بالا رفتن سرعت ارتباطات و انتقالات بی تأثیر نخواهد بود.
 تابلو های هدایت مسیر شامل انواع تابلو نام خیابان، تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، تابلو های نام مکان ها، تابلو ترافیکی و … می باشد.

تابلوهای خیابان و جاده ها:

تاثیر تابلوی مسیر زمانی مشخص می شود که در خیابان و جاده ها تابلو راهنمای مسیر درج نشده باشد.
 اینکه هر کدام از رانندگان در حین مسیر و در لحظه تصمیم به تغییر مسیر شوند و عکس العمل های ناگهانی بسیاری از مواقع خطر آفرینی می کند.
 بنابراین همانقدر که چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان ها و چهار راه ها برای حفظ امنیت رانندگان و شهروندان مهم تلقی می شود،درج تابلو های هدایت مسیر نیز مهم است.

تابلو های بین شهری

تابلوهای تعیین جهت مسیرها:

اینگونه تابلوها به رانندگان اطلاعات مورد نیاز در خصوص مسیر ها را انتقال می دهند.
 همچنین تعیین جهت و یافتن راه برای رسیدن به مقصد را برایشان میسر می سازند. 
تابلوهای اطلاعاتی به صورت مسطح و یا ریلی مطابق با استاندار تولید می شوند و چسباندن شبرنگ زمینه بصورت تمام اتوماتیک توسط دستگاه انجام می گردد که کیفیت تابلوها را بسیار بالا می بردد.

تابلوهای تعیین جهت مسیرها

تابلوهای هویت بصری شهرها:

از جمله مهمترین تابلوهای راهنمای مسیر، تابلوهای نام خیابان ها و تابلوهای علائم رانندگی هستند.
بدون وجود آنها مشکلات بسیاری برای رانندگان به وجود خواهد آمد و بخش مهمی از هویت بصری شهرها را شامل می شوند.

تابلوهای شهری